- Menu przedmiotowe
- OGŁOSZENIA
- Przetargi
Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Bierawa oraz zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bierawa
IRZP. 341-2/09 Bierawa, 25.03.2009r.
Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Bierawa oraz zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bierawa
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bierawa , ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa, woj. opolskie, tel. 077 4872266, faks 077 4872262.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierawa.pl
· Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Bierawa oraz zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bierawa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Opracowanie w niezbędnym zakresie projektu zmian Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Bierawa uchwalonego uchwałą Nr XVIII/165/2000 Rady Gminy Bierawa z dnia 20 października 2000r. po przeprowadzonych zmianach przyjętych uchwałą Nr XLIV/324/2006 Rady Gminy Bierawa z dnia 26 czerwca 2006r. oraz uchwałą Nr XXI/123/08 Rady Gminy Bierawa z dnia 11 marca 2008r dla obszarów o których mowa w § 2 uchwały nr XXIX/194/08 Rady Gminy Bierawa z dnia 08 grudnia 2008r w sprawie: przystąpienia do zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Bierawa. 1.2. Opracowanie w niezbędnym zakresie projektu zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Bierawa dla sołectw: a) Brzeźce, zatwierdzonego uchwałą Rady Gminy Bierawa nr X/61/2003 z dnia 08.08.2003r. (ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Opolskiego Nr 80, poz. 1540 z dnia 13.10.2003r.) b) Bierawa, zatwierdzonego uchwałą Rady Gminy Bierawa nr XXXIV/246/2005 z dnia 22.08.2005r. (ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Opolskiego Nr 63, poz. 1780 z dnia 06.10.2005r.) c) Osiedle Korzonek, zatwierdzonego uchwałą Rady Gminy Bierawa nr X/61/2003 z dnia 08.08.2003r. (ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Opolskiego Nr 83, poz. 1618 z dnia 17.10.2003r.) d) Dziergowice, zatwierdzonego uchwałą Rady Gminy Bierawa nr XV/98/07 z dnia 26.11.2007r. (ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Opolskiego Nr 5 poz. 133 z dnia 24.01.2008r.) e) Ortowice, zatwierdzonego uchwałą Rady Gminy Bierawa nr X/60/2003 z dnia 08.08.2003r. (ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Opolskiego Nr 82, poz. 1599 z dnia 16.10.2003r.) f) Stare Koźle, zatwierdzonego uchwałą Rady Gminy Bierawa nr XIX/146/2004 z dnia 26.04.2004r. (ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Opolskiego Nr 46, poz. 1314 z dnia 13.07.2004r.) g) Lubieszów, zatwierdzonego uchwałą Rady Gminy Bierawa nr XXXV/260/05 z dnia 16.09.2005r. (ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Opolskiego Nr 66, poz. 1937 z dnia 17.10.2005r.) h) Stara Kuźnia, zatwierdzonego uchwałą Rady Gminy Bierawa nr X/59/2003 z dnia 08.08.2003r. (ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Opolskiego Nr 79, poz. 1517 z dnia 10.10.2003r.) i) Solarnia, zatwierdzonego uchwałą Rady Gminy Bierawa nr X/63/2003 z dnia 08.08.2003r. (ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Opolskiego Nr 81, poz. 1574 z dnia 15.10.2003r.) j) Grabówka zatwierdzonego uchwałą Rady Gminy Bierawa nr XXVII/183/2004 z dnia 10.12.2004r. (ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Opolskiego Nr 6, poz. 151 z dnia 03.02.2005r.) Zmiany obejmują obszary o których mowa w § 2 uchwały nr XXIX/195/08 Rady Gminy Bierawa z dnia 08 grudnia 2008r. w sprawie: przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bierawa dla poszczególnych sołectw. 1.3.Zakres prac, określony uchwałami Rady Gminy i objęty niniejszym zamówieniem należy podzielić na odrębne zadania z przeprowadzeniem dla każdego zadania indywidualnego toku formalno-prawnego. 1.4.Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko przyrodnicze ustaleń studium i planu, zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227). 1.5.Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003r. Nr 164, poz. 1587). 1.6.Przygotowanie projektów rozstrzygnięć o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu planu, zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (art. 20 ust. 1 upzp). 1.7.Przygotowanie projektów rozstrzygnięć o sposobie realizacji inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych Gminy, zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (art. 20 ust. 1 upzp) 1.8.Przygotowanie projektu rozstrzygnięć o zasadach finansowania realizacji inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (art. 20 ust. 1 upzp) 1.9.Sporządzenie dokumentacji dotyczącej wniosków o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze oraz gruntów leśnych na cele nieleśne, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 lutego 1995r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz. U. Nr 121 poz. 1266 z 2004r. z późn. zm.) - o ile zaistnieje taka potrzeba. 1.10.Prowadzenie postępowania i przygotowanie dokumentów związanych z trybem formalno-prawnym zgodnie z wymogami art. 17 upzp 1.11.Udział w spotkaniach związanych z procedurą planistyczną. 1.12.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami z uwzględnieniem wymogów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) 2.Podstawa prawna sporządzenia zmiany studium oraz zmiany planu: a) UCHWAŁA nr XXIX/194/08 Rady Gminy Bierawa z dnia 08 grudnia 2008r. w sprawie: przystąpienia do zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Bierawa. b) UCHWALA nr XXIX/195/08 Rady Gminy Bierawa z dnia 08 grudnia 2008r. w sprawie: przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bierawa dla poszczególnych sołectw. 3.Wykonawca zamówi mapy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia na koszt Zamawiającego. 4.Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia końcowych elaboratów zmian planu, w tym załączników graficznych do publikacji w Dzienniku Urzędo¬wym Województwa Opolskiego łącznie z zapisem elektronicznym. 5.Wykonawca dołączy do opracowania oświadczenie, że jest ono wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i że zostało wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 6.Koszty związane z zamieszczaniem obwieszczeń, ogłoszeń i innych czynności urzę¬dowych, wynikających z kompetencji organu administracji samorządowej ponosi Zamawiający. 7. Przedmiot umowy wymieniony w pkt.3.1. SIWZ zostanie wykonany w formie: - 3 egzemplarzy ustaleń zmian studium wraz z rysunkami, będącymi załącznikami do uchwały wraz z wersją elektroniczną obejmującej: a) prognozę oddziaływania ustaleń projektu zmiany studium na środowisko przyrodnicze - 2 egz., b) inne elementy dokumentacji planistycznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. (Dz. U. Nr 118, poz.1233). - 5 egzemplarzy zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (wraz z wersjami elektronicznymi) obejmującej : a) prognozę oddziaływania ustaleń projektu zmiany planu na środowisko przyrodnicze - 2 egz., b) prognozę skutków finansowych uchwalenia zmiany planu - 2 egz., c) inne elementy dokumentacji planistycznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. (Dz. U. Nr 164, poz.1587). 8. Wykonawca wypełni załączony do oferty harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania (załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do umowy). 9. Procedura i etapy opracowania studium. 9.1. Ustala się następujące etapy opracowania dla studium, zgodnie z którymi Wykonawca zobowiązany będzie przygotować harmonogram rzeczowo-finansowy ETAP I Wykonanie czynności, o których mowa w art.11 pkt.1 i 2 tj: 1) ogłasza w prasie miejscowej oraz przez obwieszczenie, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości, o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania studium, określając formę, miejsce termin składania wniosków dotyczących studium, nie krótszy jednak niż 21 dni od dnia ogłoszenia; 2) zawiadamia na piśmie o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania studium instytucje i organy właściwe do uzgadniania i opiniowania projektu studium. ETAP II Wykonanie czynności, o których mowa w art.11 pkt.3 i 4 tj: 3) rozpatruje wnioski, o których mowa w pkt.1; 4) sporządza projekt studium, uwzględniając ustalenia planu zagospodarowania przestrzennego województwa, w przypadku braku planu zagospodarowania przestrzennego województwa lub niewprowadzenia do planu zagospodarowania przestrzennego województwa zadań rządowych, uwzględnia ustalenia programów, o których mowa w art.48 ust.1. ETAP III Wykonanie czynności, o których mowa w art.11 pkt.5,6,7,8 i 9 tj: 5) uzyskuje od gminnej lub innej właściwej, w rozumieniu art.8 komisji urbanistyczno-architektonicznej opinię o projekcie studium; 6) uzgadnia projekt studium z zarządem województwa w zakresie jego zgodności z ustaleniami planu zagospodarowania przestrzennego województwa; 7) uzgadnia projekt studium z wojewodą w zakresie jego zgodności z ustaleniami programów, o których mowa w art.48 ust.1; 8) występuje o opinie dotyczące rozwiązań przyjętych w projekcie studium do: a) starosty powiatowego, b) gmin sąsiednich, c) właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków, d) właściwych organów wojskowych, ochrony granic oraz bezpieczeństwa państwa, e) dyrektora właściwego urzędu morskiego w zakresie zagospodarowania pasa technicznego, pasa ochronnego oraz morskich portów i przystani, f) właściwego organu nadzoru górniczego w zakresie zagospodarowania terenów górniczych, g) właściwego organu administracji geologicznej, h) ministra właściwego do spraw zdrowia w zakresie zagospodarowania obszarów ochrony uzdrowiskowej, i) dyrektora regionalnego zarządu gospodarki wodnej w zakresie zagospodarowania obszarów narażonych na niebezpieczeństwo powodzi; j) regionalnego dyrektora ochrony środowiska 9) wprowadza zmiany wynikające z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień. ETAP IV Wykonanie czynności, o których mowa w art.11 pkt.10 tj: 10) ogłasza, w sposób określony w pkt.1, o wyłożeniu projektu studium do publicznego wglądu na co najmniej 14 dni przed dniem wyłożenia i wykłada ten projekt wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu na okres co najmniej 30 dni oraz organizuje w tym czasie dyskusję publiczną nad przyjętymi w tym projekcie studium rozwiązaniami. ETAP V Wykonanie czynności, o których mowa w art.11 pkt.11 i 12 tj: 11) wyznacza w ogłoszeniu, o którym mowa w pkt.10, termin, w którym osoby prawne i fizyczne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi dotyczące projektu studium, nie krótszy niż 21 dni od dnia zakończenia okresu wyłożenia studium; 12) przedstawia radzie gminy do uchwalenia projekt studium wraz z listą nieuwzględnionych uwag, o których mowa w pkt.11. 10. Procedura i etapy opracowania planu zagospodarowania przestrzennego. 10.1. Ustala się następujące etapy opracowania dla planu, zgodnie z którymi Wykonawca zobowiązany będzie przygotować harmonogram rzeczowo-finansowy. ETAP I Wykonanie czynności, o których mowa w art.17 pkt.1 i 2 tj: 1) ogłasza w prasie miejscowej oraz przez obwieszczenie, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości, o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania studium, określając formę, miejsce termin składania wniosków do planu, nie krótszy niż 21 dni od dnia ogłoszenia; 2) zawiadamia na piśmie o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu instytucje i organy właściwe do uzgadniania i opiniowania projektu planu. ETAP II Wykonanie czynności, o których mowa w art.17 pkt.3, 4 i 5 tj: 3) rozpatruje wnioski, o których mowa w pkt.1, w terminie nie dłuższym niż 21 dni od dnia upływu terminu ich składania; 4) sporządza projekt planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, uwzględniając ustalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy; 5) sporządza prognozę skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego z uwzględnieniem art. 36; ETAP III Wykonanie czynności, o których mowa w art.17 pkt.6,7 i 8 tj: 6) uzyskuje opinie o projekcie planu: a) gminnej lub innej właściwej, w rozumieniu art.8 komisji urbanistyczno-architektonicznej, b) wójtów, burmistrzów gmin albo prezydentów miast, graniczących z obszarem objętym planem, w zakresie rozmieszczenia inwestycji celu publicznego o znaczeniu lokalnym; c) regionalnego dyrektora ochrony środowiska, 7) uzgadnia projekt planu z: a) wojewodą, zarządem województwa, zarządem powiatu w zakresie odpowiednich zadań rządowych i samorządowych, b) właściwym wojewódzkim konserwatorem zabytków, c) organami właściwymi do uzgadniania projektu planu na podstawie przepisów odrębnych, d) właściwym zarządcą drogi, jeżeli sposób zagospodarowania gruntów przyległych do pasa drogowego lub zmiana tego sposobu mogą mieć wpływ na ruch drogowy lub samą drogę, e) właściwymi organami wojskowymi, ochrony granic oraz bezpieczeństwa państwa, f) dyrektorem właściwego urzędu morskiego w zakresie zagospodarowania pasa technicznego, pasa ochronnego oraz morskich portów i przystani, g) właściwym organem nadzoru górniczego w zakresie zagospodarowania terenów górniczych, h) właściwym organem administracji geologicznej w zakresie terenów zagrożonych osuwaniem się mas ziemnych; i) ministrem właściwym do spraw zdrowia w zakresie zagospodarowania obszarów ochrony uzdrowiskowej; 8) uzyskuje zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne. ETAP IV Wykonanie czynności, o których mowa w art.17 pkt.9 i 10 tj: 9) wprowadza zmiany wynikające z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień; 10) ogłasza, w sposób określony w pkt.1, o wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu na co najmniej 7 dni przed dniem wyłożenia i wykłada ten projekt wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu na okres co najmniej 21 dni oraz organizuje w tym czasie dyskusję publiczną nad przyjętymi w tym projekcie planu rozwiązaniami. ETAP V Wykonanie czynności, o których mowa w art.17 pkt.11 i 12 tj: 11) wyznacza w ogłoszeniu, o którym mowa w pkt.10, termin, w którym osoby fizyczne i prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi dotyczące projektu planu, nie krótszy niż 14 dni od dnia zakończenia okresu wyłożenia planu; 12) rozpatruje uwagi, o których mowa w pkt 11, w terminie nie dłuższym niż 21 dni od dnia upływu terminu ich składania; 13) wprowadza zmiany do projektu planu miejscowego wynikające z rozpatrzenia uwag, o których mowa w pkt 11, a następnie w niezbędnym zakresie ponawia uzgodnienia. 14) przedstawia radzie gminy projekt planu miejscowego wraz z listą nieuwzględnionych uwag, o których mowa w pkt.11..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-2, 71.41.00.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu żądanych przez Zamawiającego będzie dokonywana poprzez sprawdzenie kompletności złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i o niewykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenie do oferty następujących dokumentów: 2.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2.2.Aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2.3.Aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę 3.Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 3.1.Doświadczenie zawodowe - sporządzenia i załączenie do oferty wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca wykazuje wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - opracowanie co najmniej jednego Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub jego zmianę oraz opracowanie co najmniej jednego Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmianę o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia oraz załącza dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie. Za opracowane studium należy rozumieć uchwalone studium, a za opracowany plan należy rozumieć opublikowany w Dzienniku Urzędowym Województwa plan. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. 3.2.Potencjał kadrowy - sporządzenie i załączenie do oferty wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagania stawiane głównemu projektantowi: a) główny projektant zmiany studium i planu musi być członkiem Okręgowej Izby Urbanistów. Załączyć ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. b) główny projektant studium i planu musi wykazać się opracowaniem w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jednym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub jego zmianą oraz co najmniej jednym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego lub jego zmianą. Za opracowane studium należy rozumieć uchwalone studium, a za opracowany plan należy rozumieć opublikowany w Dzienniku Urzędowym Województwa plan. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełniać łącznie. 4. Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 4.1. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełniać łącznie. 5. Sposób oceny warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Dokumenty powyższe powinny być przedstawione na piśmie w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku (nie w języku polskim), muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna będzie w siedzibie Zamawiającego w cenie 20 zł, pok nr 37 lub za zaliczeniem pocztowym. Urząd Gminy Bierawa, ul. Wojska Polskiego 12,47-240 Bierawa.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna będzie w siedzibie Zamawiającego w cenie 20 zł, pok nr 37 lub za zaliczeniem pocztowym. Urząd Gminy Bierawa, ul. Wojska Polskiego 12,47-240 Bierawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Bierawa, ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa, pokój 31.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
V.1) Informacja o zawarciu umowy ramowej - Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowy
V.2) Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów - Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Ogłoszenie o zamówieniu ZP-400 zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 76448 – 2009 w dniu 25.03.2009r.
Uwaga:
Zmiana Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz dodano ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w załączeniu
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.doc (84,00KB)
Podmiot udostępniający: | Gmina Bierawa |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Adrian Zygmund |
Data wytworzenia: | 2009-03-25 |