Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

System monitoringu wizyjnego w ramach projektu Gmina Bierawa dziś i jutro bezpieczna

?IRZP.341-8/09                                                                                  Bierawa, 15.06.2009r.
 
 
System monitoringu wizyjnego w ramach projektu Gmina Bierawa dziś i jutro bezpieczna

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bierawa , ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa, woj. opolskie, tel. 077 4872266, faks 077 4872262.
·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: System monitoringu wizyjnego w ramach projektu Gmina Bierawa dziś i jutro bezpieczna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie monitoringu wizyjnego zbudowanego w technologii IP z kompresją MPEG-4 w miejscowości Bierawa i Dziergowice. Dostawa dotyczy wyłącznie sprzętu nowego. System monitoringu wizyjnego składać się będzie z: - jednej kamery szybkoobrotowej(K1) wraz uchwytem w miejscowości Dziergowice; - jednej kamery szybkoobrotowej(K2) wraz z uchwytem, dwóch kamer zewnętrznych dzień/noc(K3,K4) wraz z uchwytami oraz obudowami i obudowami (z termostatem) w miejscowości Bierawa - centrum dozoru(CD) w miejscowości Bierawa; - łącza radiowego punkt-punkt w wolnym od opłat paśmie o częstotliwości 5,475-5,725 GHz pomiędzy wieżą kościoła w Bierawie i Domem Kultury w Bierawie; - łącza radiowego punkt-punkt w wolnym od opłat paśmie o częstotliwości 5,475-5,725 GHz pomiędzy wieżą kościoła w Bierawie i wieżą kościoła w Dziergowicach - łącza radiowego punkt-wielopunkt w wolnym od opłat paśmie o częstotliwości 5,475-5,725 GHz pomiędzy wieżą kościoła w Dziergowicach i Domem Kultury w Dziergowicach Szczegółowe parametry w/w urządzeń przedstawia załącznik nr 5 do siwz. Obszary podlegające monitorowaniu: - w Dziergowicach: Kamera szybkoobrotowa(K1) Dom Kultury wraz z parkingiem oraz przyległym przedszkolem i okolicą Szkoły Podstawowej; - w Bierawie: Kamery stacjonarne skierowane będą na gimnazjum(K3) oraz na zabytkowy kościół wraz z parkingiem(K4). Kamera obrotowa(K2) obejmować będzie swym zasięgiem Dom Kultury wraz z parkingiem oraz skrzyżowanie dróg i punkty usługowo - handlowe. Lokalizacja systemu: K1 - zawieszona na narożniku Domu Kultury w Dziergowicach, połączona droga radiową o przepustowości minimum 10 Mb/s z wieżą kościoła w Dziergowicach; K2 - zawieszona na narożniku Domu Kultury w Bierawie, połączona przewodowo z Centrum Dozoru; K3, K4 - zawieszone na ścianie Domu Kultury w Bierawie, połączona przewodowo z Centrum Dozoru Stacja Retransmisyjna 1 (SR1) - Stacja radiowa sektorowa z jedną anteną sektorową (120 stopni) łącze punkt - wielopunkt (SR1-K1) o przepustowości minimum 10 Mb/s. Wieża kościoła w Dziergowicach, połączenia punkt-punkt z wieżą kościoła w Bierawie (SR1-SR2), przepustowość minimum 20 Mb/s. Stacja Retransmisyjna 2 (SR2) - wieża kościoła w Bierawie, połączenia punkt-punkt z wieżą kościoła w Dziergowicach (SR1-SR2) i z Domem Kultury w Bierawie (SR2-CD), przepustowość minimum 20 Mb/s Centrum Dozoru (CD) - zlokalizowane w Domu Kultury w Bierawie, stacji klienckiej zintegrowanej na dachu budynku do łączności (SR2-CD), przepustowość minimum 20 Mb/s. Stanowisko operatora: - monitor kolorowy min. LCD 21 cali, pulpit sterowniczy, switch, zasilacz UPS 700 VA, komputer z aplikacja zarządzającą wraz z oprogramowaniem z licencją na zapis dla 8 kamer (opis oprogramowania w załączniku nr 5 do siwz). Zasadnicze elementy zamówienia obejmują: 1. Dostawę, montaż i uruchomienie wszystkich urządzeń przeznaczonych do wykonania monitoringu wizyjnego (wraz z niezbędnymi urządzeniami i materiałami potrzebnymi do montażu urządzeń). 2. Dostawę i uruchomienie oprogramowania przeznaczonego do systemu monitoringu 3. Przeszkolenie administratora systemu w zakresie obsługi monitoringu Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz wizję lokalną w miejscu montażu urządzeń. Dodatkowe informacje: a) instalacja elektryczna w poszczególnych lokalizacjach ma być prowadzona natynkowo w korytkach PCV b) długość planowanej instalacji elektrycznej w obiektach wynosi razem ok. 200 m c) zasilanie do wszystkich punktów systemów monitoringu wizyjnego prowadzone będzie z budynków, na których będą znajdować się urządzenia d) odległość pomiędzy wieżą kościoła w Dziergowicach a wieżą kościoła w Bierawie wynosi ok. 5 km, natomiast odległość pomiędzy stacjami klienckimi a stacjami retransmisyjnymi wynosi ok. 0,5 km.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.97.10.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu żądanych przez Zamawiającego będzie dokonywana poprzez sprawdzenie kompletności złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i o niewykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenie do oferty następujących dokumentów: 2.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2.2.Aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2.3.Aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę 3.Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 3.1.Doświadczenie zawodowe - sporządzenia i załączenie do oferty wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca wykazuje w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - jedną dostawę wraz z montażem i uruchomieniem systemu monitoringu wizyjnego z wykorzystaniem łączy radiowych o częstotliwości 5,475-5,725 GHz o wartości co najmniej 50 000 zł oraz załącza dokumenty potwierdzające, że dostawy wskazane w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. 4. Sposób oceny warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Dokumenty powyższe powinny być przedstawione na piśmie w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku (nie w języku polskim), muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie w siedzibie Zamawiającego w cenie 5 zł, pok nr 37 lub za zaliczeniem pocztowym. Urząd Gminy Bierawa, ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2009 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Bierawa, ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa, pokój 31.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane ze środków Programu ograniczania przestępczości i aspołecznych zachowań Razem bezpieczniej.
V.1) Informacja o zawarciu umowy ramowej - Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowy
V.2) Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów - Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
 
Ogłoszenie o zamówieniu ZP-400 zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 191748 – 2009 w dniu 15.06.2009r.
 
 




 

Podmiot udostępniający: Gmina Bierawa
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Adrian Zygmund
Data wytworzenia: 2009-06-15