- Menu przedmiotowe
- OGŁOSZENIA
- Przetargi
Ogłoszenie o zamówieniu Budowa boiska wielofunkcyjnego ogólnodostępnego w Dziergowicach
IRZP.341-11/09 Bierawa, 28.08.2009r.
Budowa boiska wielofunkcyjnego ogólnodostępnego w Dziergowicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bierawa , ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa, woj. opolskie, tel. 077 4872266, faks 077 4872262.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierawa.pl
· Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego ogólnodostępnego w Dziergowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego ogólnodostępnego w Dziergowicach o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej, posiadającej odpowiednie certyfikaty sportowe i atesty. W ramach zamówienia należy wykonać: - nawierzchnię w postaci bezspoinowej maty, składającej się z barwnego granulatu EPDM wymieszanego z dwuskładnikowym systemem poliuretanowym. Grubość nawierzchni 13 mm, kolor bordo. Jest to nawierzchnia przepuszczalna dla wody. Nawierzchnia układana będzie na podbudowie z betonu jamistego klasy B-15 grubości 10 cm, ułożonego na warstwie odcinającej z piasku na włókninie drenażowej polipropanowej. Wskaźnik zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne boiska I=1,0. Moduł odkształcenia podbudowy E2=140 MPa. - drenaż opaskowy. Wody odprowadzane będą przykanalikiem z PCV poprzez studnię rewizyjną do istniejącej kanalizacji deszczowej. - wycinkę drzew - 5 szt. - rozbiórkę istniejącej bieżni - elementy wyposażenia sportowego boiska: a) bramki do piłki ręcznej 3,00 x 2,00 m - 2 szt. Rama bramki stalowa, ocynkowana o profilu kwadratowym 80x80 mm. Słupki brami wsuwane w tuleje, osadzone na stałe w fundamencie betonowym w podłożu boiska (wg zaleceń producenta sprzętu). Tuleje wyposażone w pokrywy maskujące. Konstrukcja bramek i sposób ich mocowania winna umożliwiać ich demontaż. Bramki wyposażone w siatki polipropylenowe. b) kosze do koszykówki - 2 szt. Stojaki typu gęsia szyja o konstrukcji stalowej, ocynkowanej wykonane z rury o średnicy co najmniej 114x4mm, o wysięgu 160 cm z tablicą laminowaną 90 x 120 cm, obręczą uchylną i siatką, stojaki osadzone w tulejach, tuleje osadzone w fundamencie betonowym (wg zaleceń producenta sprzętu). c) słupki z siatką do siatkówki - 1 kpl. Komplet słupków aluminiowych z bezspoinowym naciągiem śrubowym zewnętrznym oraz siatką turniejową z antenkami, słupki demontowane osadzone w tulejach stalowych, tuleje zabetonowane w bloku fundamentowym (wg zaleceń producenta sprzętu). Tuleje wyposażone w pokrywy maskujące. d) słupki z siatką do tenisa ziemnego 1 kpl. Komplet słupków aluminiowych z siatkami poliestrowymi, naciągiem, słupki w tulejach, tuleje osadzone w fundamencie betonowym (wg zaleceń producenta sprzętu). Tuleje wyposażone w pokrywy maskujące. - wyznaczenie i malowanie linii boiska do piłki ręcznej, siatkowej, koszykowej i do tenisa ziemnego farbami poliuretanowymi szer. 5 cm Główne parametry geometryczne: Powierzchnia boiska 44,0 x 22,0 = 968 m2 Rodzaje boisk sportowych: - boisko uniwersalne do piłki ręcznej 40,00 x 20,00 m - boisko do siatkówki 18,00 x 9,00 m - boisko do koszykówki 20,00 x 10,83 m - boisko do tenisa ziemnego 23,77 x 10,97 m Zakres robót nie obejmuje wykonania ogrodzenia, przełożenia linii energetycznej. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację przetargową, projekt, specyfikacje techniczne oraz wizję lokalną w miejscu prowadzenia robót. 3. Szczegółowe zasady i warunki realizacji zamówienia publicznego, warunki płatności, warunki gwarancji oraz warunki odbioru robót zawarte są we wzorze umowy - zał. nr 5 do SIWZ. 4. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo m.in.: - kompleksową obsługę geodezyjną, - wykonanie dokumentacji powykonawczej, - organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy, - oznakowanie budowy, - próby i odbiory z udziałem inwestora, - wywóz materiałów rozbiórkowych nie nadających się do odzysku na składowisko odpadów lub inne miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami - po zakończeniu robót doprowadzenie do należytego stanu i porządku teren budowy Szczegółowy zakres robót precyzuje projekt oraz STWIORB stanowiące załączniki do SIWZ. Przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy ułatwiający Wykonawcy wyliczenie ceny ofertowej przedmiotu zamówienia. Przedstawione w projekcie, przedmiarze robót lub STWIORB wskazania na materiał, urządzenia techniczne z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zadania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 54.21.22.20-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu żądanych przez Zamawiającego będzie dokonywana poprzez sprawdzenie kompletności złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i o niewykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenie do oferty następujących dokumentów: 2.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2.2.Aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2.3.Aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę 3.Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 3.1.Doświadczenie zawodowe - sporządzenia i załączenie do oferty wykazu wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca wykazuje wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedną robotę w zakresie budowy boiska wielofunkcyjnego odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 240 000,00 zł każda oraz załącza dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. 3.2.Potencjał kadrowy - sporządzenie i załączenie do oferty wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagania stawiane kierownikowi robót: posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Należy dołączyć odpis uprawnień oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełniać łącznie. 4. Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 4.1. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 240 000,00 PLN. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełniać łącznie. 5. Sposób oceny warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Dokumenty powyższe powinny być przedstawione na piśmie w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie w siedzibie Zamawiającego w cenie 30 zł, pok nr 37 lub za zaliczeniem pocztowym. Urząd Gminy Bierawa, ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie w siedzibie Zamawiającego w cenie 30 zł, pok nr 37 lub za zaliczeniem pocztowym. Urząd Gminy Bierawa, ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bierawa, ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa, pokój 31.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
V.1) Informacja o zawarciu umowy ramowej - Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowy
V.2) Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów - Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Ogłoszenie o zamówieniu ZP-400 zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 297712 – 2009 w dniu 28.08.2009r
Podmiot udostępniający: | Gmina Bierawa |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Adrian Zygmund |
Data wytworzenia: | 2009-08-28 |