Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia Modernizacja lokalnej bazy edukacyjnej w Gminie Bierawa - zakup i montaż wyposażenia - sprzęt komputerowy i multimedialny
Bierawa: Modernizacja lokalnej bazy edukacyjnej w Gminie Bierawa - zakup i montaż wyposażenia - sprzęt komputerowy i multimedialny
Numer ogłoszenia: 300413 - 2010; data zamieszczenia: 25.10.2010
Numer ogłoszenia: 300413 - 2010; data zamieszczenia: 25.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221053 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bierawa, ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa, woj. opolskie, tel. 077 4872266, faks 077 4872262.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja lokalnej bazy edukacyjnej w Gminie Bierawa - zakup i montaż wyposażenia - sprzęt komputerowy i multimedialny.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja lokalnej bazy edukacyjnej w Gminie Bierawa - zakup i montaż wyposażenia - sprzęt komputerowy i multimedialny. Dostawa dotyczy wyłącznie sprzętu nowego. Przedmiot zamówienia składa się z: 1. Zestaw komputerowy - 24 szt. 2. Laptop z oprogramowaniem - 3 szt. 3. Wielofunkcyjne urządzenie drukarka/kopiarka/skaner (kolor) - 2 szt. 4. Projektor multimedialny - 4 szt. 5. Ekran ścienny 240 x 180 elektryczny - 3 szt. 6. Telewizor LCD 37 cali - 5 szt. 7. DVD - 2 szt. 8. Wieża - 2 szt. 9. Miniwieża - 2 szt. 10. Zestaw kina domowego - 1 szt. Przedmiot zamówienia zawiera również montaż urządzeń w poszczególnych placówkach oświatowych. Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek dostarczonego przedmiotu umowy na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Szczegółowe parametry w/w urządzeń przedstawia załącznik nr 9 do siwz. Sprzęt należy dostarczyć do placówek oświatowych zgodnie z pkt. 11 załącznika nr 9 do siwz.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.20.00-4, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 32.30.00.00-6, 32.32.20.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo OPTIMUS Sp. z o.o., Jana Pawła II 84K, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115216,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
· Cena wybranej oferty: 120387,56
· Oferta z najniższą ceną: 119974,80 / Oferta z najwyższą ceną: 144275,98
· Waluta: PLN.
Podmiot udostępniający: | Gmina Bierawa |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Adrian Zygmund |
Data wytworzenia: | 2010-10-25 |