Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie o zamówieniu Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Bierawa w roku szkolnym 2012/2013 w formie zakupu biletów miesięcznych

IRZP.271.7.2012                                                                             Bierawa, 11.06.2012r.

 

 

Bierawa: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Bierawa w roku szkolnym 2012/2013 w formie zakupu biletów miesięcznych

Numer ogłoszenia: 127455 - 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bierawa , ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa, woj. opolskie, tel. 077 4872266, faks 077 4872262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierawa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Bierawa w roku szkolnym 2012/2013 w formie zakupu biletów miesięcznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Bierawa w roku szkolnym 2012/2013 w formie zakupu biletów miesięcznych. Miejsce realizacji: teren Gminy Bierawa. Zakup biletów miesięcznych upoważniających do przejazdu do przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjum na n/w trasach: 1. Zbiorcze zestawienie liczby dzieci dojeżdżających do Publicznego Gimnazjum w Bierawie: a) Solarnia - Bierawa - 6 biletów, b) Dziergowice - Bierawa - 25 biletów, c) Lubieszów - Bierawa - 7 biletów, d) Kotlarnia - Bierawa - 16 biletów, e) Korzonek - Bierawa - 6 biletów, f) Ortowice - Bierawa - 5 biletów, g) Stara Kuźnia - Bierawa - 18 biletów, h) Brzeźce - Bierawa - 8 biletów, i) Stare Koźle - Bierawa - 18 biletów, Razem:109 biletów, 2. Zbiorcze zestawienie liczby dzieci dojeżdżających do Szkoły Podstawowej w Starej Kuźni: a) Korzonek - Stara Kuźnia - 8 biletów, b) Ortowice - Stara Kuźnia - 11 biletów, c) Kotlarnia - Stara Kuźnia - 20 biletów, Razem: 39 biletów, 3. Zbiorcze zestawienie liczby dzieci dojeżdżających do Szkoły Podstawowej w Starym Koźlu: a) Brzeźce - Stare Koźle - 15 biletów, b) Bierawa - Stare Koźle - 16 biletów, c) Korzonek - Stare Koźle - 1 bilet, Razem: 32 biletów 4. Zbiorcze zestawienie liczby dzieci dojeżdżających do Dwujęzycznej Szkoły w Solarni: a) Lubieszów - Solarnia - 20 biletów, b) Bierawa - Solarnia - 22 biletów, c) Ortowice - Solarnia - 4 biletów, d) Stara Kuźnia - Solarnia - 9 biletów, e) Stare Koźle - Solarnia - 5 biletów, f) Brzeźce - Solarnia - 16 biletów, g) Grabówka - Solarnia - 1 bilet, Razem: 77 biletów, 5. Zbiorcze zestawienie liczby dzieci dojeżdżających do Szkoły Podstawowej w Dziergowicach: a) Grabówka - Dziergowice - 9 biletów, b) Bierawa - Dziergowice - 14 biletów, c) Lubieszów - Dziergowice - 11 biletów, d) Korzonek - Dziergowice - 2 bilety, Razem: 36 biletów 6. Zbiorcze zestawienie liczby dzieci dojeżdżających do Publicznego Przedszkola w Bierawie z oddziałami zamiejscowymi: a) Stara Kuźnia - Kotlarnia - 7 biletów, b) Ortowice - Kotlarnia - 3 bilety, c) Korzonek - Bierawa - 3 bilety, d) Brzeźce - Stare Koźle - 5 biletów, Razem: 18 bilety RAZEM BILETÓW MIESIĘCZNYCH: 311 biletów Liczba uczniów podana wyżej jest liczbą aktualną na dzień ogłoszenia zamówienia publicznego i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie. Usługa realizowana będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych tj. wakacji zimowych i letnich, przerw świątecznych oraz dni wolnych zatwierdzonych przez Ministra Edukacji Narodowej jako dni wolne od zajęć szkolnych. Do świadczenia usług w zakresie transportu dzieci do placówek oświatowych gmina oddaje do dyspozycji Wykonawcy autobus szkolny typu GIMBUS. Warunki dzierżawy GIMBUSA określa projekt umowy - dzierżawy autobusu. Dowóz i odwóz odbywać się będzie wg rozkładu jazdy, stanowiącego załączniki nr l do umowy. W Bierawie koło szkoły przesiadają się dzieci ze szkoły w Solarni do Korzonka, Ortowic, Kotlarni i Starej Kuźni do autobusu w kierunku Kotlarni. Autobusy muszą czekać na siebie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 03.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O spełnieniu tego warunku decydować będzie kompletność, prawidłowość i aktualność przedłożonego oświadczenia z art.22 ust.1 Ustawy Pzp oraz wykonawca posiada koncesję, zezwolenie lub licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego osób
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O spełnieniu tego warunku decydować będzie kompletność, prawidłowość i aktualność przedłożonego oświadczenia z art.22 ust.1 Ustawy Pzp oraz Wykonawca wykazuje usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - że, zrealizował co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia (tj. dowóz dzieci do placówek oświatowych) o wartości co najmniej 200 000,00 zł, oraz załącza dokumenty potwierdzające, że usługi w zostały wykonane należycie
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O spełnieniu tego warunku decydować będzie kompletność, prawidłowość i aktualność przedłożonego oświadczenia z art.22 ust.1 Ustawy Pzp oraz Wykaz posiadanego taboru transportowego niezbędnego do realizacji zamówienia wraz z kopiami dowodów rejestracyjnych pojazdów. Zamawiający musi posiadać tabor transportowy niezbędny do realizacji zamówienia - 4 autokary nie starsze niż 12 lat
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O spełnieniu tego warunku decydować będzie kompletność, prawidłowość i aktualność przedłożonego oświadczenia z art.22 ust.1 Ustawy Pzp
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O spełnieniu tego warunku decydować będzie kompletność, prawidłowość i aktualność przedłożonego oświadczenia z art.22 ust.1 Ustawy Pzp oraz opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy z wyjątkiem: - trasy przejazdu, czasu odjazdu, miejsca zbiórki wsiadania i wysiadania (załącznika nr 1 do umowy) - zmiany wynagrodzenia w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie w siedzibie Zamawiającego w cenie 10 zł, pok nr 37 lub za zaliczeniem pocztowym.Urząd Gminy Bierawa, ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bierawa, ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa, pokój 31.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



 

Podmiot udostępniający: Gmina Bierawa
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Adrian Zygmund
Data wytworzenia: 2012-06-11