- Menu przedmiotowe
- OGŁOSZENIA
- Przetargi
Ogłoszenie o dobrowolnej przejrzystości ex ante Usługa oświetleniowa na terenie Gminy Bierawa
21/12/2012 S246 Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o dobrowolnej przejrzystości ex ante - Udzielenie zamówienia bez uprzedniej publikacji ogłoszenia o zamówieniu
I. II. IV. V. VI.
PL-Bierawa: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
2012/S 246-404088
Ogłoszenie o dobrowolnej przejrzystości ex ante
Niniejsze ogłoszenie objęte jest przepisami: dyrektywy 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Gmina Bierawa
ul. Wojska Polskiego 12
Punkt kontaktowy: Referat Inwestycji Urząd Gminy Bierawa, ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa
Osoba do kontaktów: Waldemar Lembowicz
47-240 Bierawa
POLSKA
Tel.: +48 774872163
E-mail:
Faks: +48 774872262
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej/ podmiotu zamawiającego: http://www.bierawa.pl
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
Środowisko
Sprawy gospodarcze i finansowe
Budownictwo i obiekty komunalne
Edukacja
1.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji/podmiotów zamawiających
Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji/podmiotów zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu
Usługa oświetleniowa na terenie Gminy Bierawa
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 1: Usługi konserwacyjne i naprawcze
II.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
II.1.4)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące czynności:
1) Prowadzenie serwisu sieci i urządzeń oświetleniowych w sposób zapewniający jej sprawność techniczną
2) Całodobową ciągłą obsługę za pośrednictwem właściwych komórek organizacyjnych umożliwiających zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu sieci oświetleniowej przez 7 dni tygodnia i 24 godziny na dobę.
3) Bezzwłocznym podejmowaniu działań interwencyjnych w sytuacjach wyjątkowych, takich jak:
a) kolizja drogowa w wyniku, której uszkodzeniu uległa sieć oświetleniowa,
b) stan sieci stwarzający zagrożenie dla otoczenia,
c) niesprawność fragmentów sieci stanowiących obszar zasilania stacji transformatorowej 15/0,4kV.
4) Usuwaniu niesprawności punktów świetlnych w terminie 7 dni roboczych od dnia stwierdzenia przez Wykonawcę lub skutecznego zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku, gdy stwierdzenie lub zawiadomienie o niesprawności punktów świetlnych nastąpiło w dniu poprzedzającym sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy 7 dniowy termin usunięcia niesprawności liczy się od pierwszego dnia roboczego po tych dniach.
5) Utrzymaniu liczby sprawnych źródeł światła, w stosunku do ogólnej ich liczby, na poziomie nie niższym niż:
- dla oświetlenia dróg wojewódzkich - 90 %
- dla oświetlenia innych dróg - 85 %
6) Zawiadomieniu Zamawiającego o awariach sieci oświetleniowej, których usunięcie w terminach określonych w pkt. 4 jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
50232100
II.6)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.2)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
II.2.1)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
Udzielenie zamówienia bez uprzedniej publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej (w przypadkach wymienionych w sekcji 2 w załącznikach D1, D2 lub D3, w zależności od przypadku)
Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniej publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dz.U.. UE zgodnie z art. 31 dyrektywy 2004/18/WE
Produkty będące przedmiotem zamówienia są wytwarzane wyłącznie do celów prac badawczych, eksperymentalnych, naukowych lub rozwojowych, zgodnie z warunkami określonymi w dyrektywie: nie
Roboty budowlane/towary/usługi mogą być zrealizowane lub dostarczone tylko przez określonego oferenta z przyczyn: technicznych
Ze względu na wystąpienie pilnej konieczności związanej z wydarzeniami, których podmiot zamawiający nie mógł przewidzieć oraz zgodnie z warunkami ściśle określonymi w dyrektywie nie
Dodatkowe roboty budowlane/dostawy/usługi są zamawiane zgodnie z warunkami ściśle określonymi w dyrektywie: nie
Nowe roboty budowlane/usługi, będące powtórzeniem robót budowlanych/usług oraz zamówione zgodnie z warunkami ściśle określonymi w dyrektywie: nie
Zamówienie na usługi udzielone zwycięzcy lub jednemu ze zwycięzców przeprowadzonego konkursu: nie
Dostawy towarów notowanych i nabywanych na giełdzie towarowej: nie
Wszystkie oferty przedłożone w odpowiedzi na procedurę otwartą, procedurę ograniczoną lub dialog konkurencyjny były nieprawidłowe lub niemożliwe do przyjęcia. Do procedury negocjacyjnej zostali dopuszczeni wyłącznie oferenci, którzy spełnili kryteria kwalifikacji podmiotowej: nie
Uzasadnienie prawne: Postępowanie wszczęte na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych – Dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę: a) z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Uzasadnienie faktyczne: Oświetlenie ulic i placów zleconych do utrzymania jest w większości własnością TAURON Dystrybucja S.A. (ok. 84%), który nie wyraża zgody na prowadzenie prac związanych z utrzymaniem instalacji oświetlenia przez podmioty trzecie. W związku z powyższym Zamawiający jako podmiot odpowiedzialny za funkcjonowanie oświetlenia w gminie jest zmuszony do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki z przyczyn technicznych, w celu wyłonienia wykonawcy. Przepis art. 18 ust. 1 punkt 3 ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012r. poz. 1059) nakłada na Gminy, zatem i na Gminę Bierawa obowiązek finansowania oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych znajdujących się na terenie gminy. Z uwagi na powyższe oraz stanowisko spółki, Gmina nie ma możliwości wyboru innego Wykonawcy do realizacji ww. zadania.
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą /podmiot zamawiający
IRZP.271.13.2012
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
V.2)Informacje o ofertach
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia
TAURON Dystrybucja S.A., Oddział w Opolu, ul. Waryńskiego 1, 45-047 Opole
ul. Zawiła 65L
30-390 Kraków
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 1 211 181 PLN
Bez VAT
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.2)Informacje dodatkowe:
VI.3)Procedury odwoławcze
VI.3.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa Warszawa
POLSKA
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.3.2)Składanie odwołań
VI.3.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.4)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
19.12.2012
Podmiot udostępniający: | Gmina Bierawa |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Adrian Zygmund |
Data wytworzenia: | 2012-12-21 |