Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zawiadomienie o terminie Sesji Rady Gminy

Bierawa  2024-11-07

ORG. 0002.7.2024

           ZAWIADOMIENIE

 

Na podstawie art. 20 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1465 ze zm. ) zwołuję
w trybie nadzwyczajnym na wniosek Wójta Gminy Bierawa siódmą sesję Rady Gminy Bierawa - na dzień  12 listopada
2024 r. (wtorek) o godz. 15:30 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Bierawa.

Porządek obrad przedstawiać się będzie następująco:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad oraz złożenie i rozpatrzenie wniosków o zmianę porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z sesji Rady Gminy z dnia 28 października 2024 r.
  4. Podjęcie uchwał:
    1) w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki takiej opłaty;
    2) w sprawie ustalenia ryczałtowej stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi od domku
        letniskowego na nieruchomości albo od innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe;
    3) w sprawie dokonania zmian w budżecie gminy na 2024 rok.
     
  5. Zakończenie obrad.

 

Przewodniczący Rady
Joachim Morcinek

 

Podstawa prawna urlopowania dla radnych:

art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie
gminnym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1465 ze zm.) 

 

 

                                                                                                                                 Przewodniczący Rady
                                                                                                                                    Joachim Morcinek