Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia Nadzór inwestorski dla zadania pn. Kanalizacja bytowa - etap I w Dziergowicach

Bierawa: Nadzór inwestorski dla zadania pn. Kanalizacja bytowa - etap I w Dziergowicach


Numer ogłoszenia: 85615 - 2015; data zamieszczenia: 11.06.2015


OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105982 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bierawa, ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa, woj. opolskie, tel. 077 4872266, faks 077 4872262.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski dla zadania pn. Kanalizacja bytowa - etap I w Dziergowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: Kanalizacja bytowa - etap I w Dziergowicach. Zamówienie obejmuje kompleksowy nadzór i kontrolowania rozliczeń robót w branżach: - instalacyjno - sanitarnych - instalacji elektroenergetycznej - drogowej 1. Zakres rzeczowy nadzorowanego zadania obejmuje: - kolektor z rur PVC Dz 200 typ S - 5 881 mb - przykanaliki z rur PVC Dz 160 typ N - 2381 mb - studzienki kontrolne na kolektorach z tworzyw sztucznych TS fi 425 - 169 szt. - studzienki kontrolne na kolektorach betonowe fi 1000 - 80 szt. - studzienki na przykanalikach z tworzywa TS fi 425 - 261 szt. - przepompownie przydomowe - 17 szt. - rurociągi tłoczne PE Dz 50 i 63 - 862 mb 2. Szczegółowy opis robót do nadzorowania został ujęty w dokumentacji projektowej. Dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w Urzędzie Gminy w Bierawie w Referacie Inwestycji lub na stronie internetowej www.bierawa.pl. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego (w tym w zakresie wszystkich branż niezbędnych do prowadzenia przedmiotowego zadania) oraz wszystkie czynności wynikające z prawa budowlanego, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. 2002r. nr 108 poz. 953 z późn. zm.). 4. Wykonawca zobowiązuje się ponadto do wykonania następujących czynności: - udział w przekazaniu placu budowy, - sprawdzania postępu robót, dokonywanie odbiorów częściowych, - uzgodnienie z Inwestorem, Wykonawcą i autorem projektu ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych, - udział w pracach komisji i naradach koordynacyjnych, - sprawdzania i odbioru robót zanikających (ulegających zakryciu), - udział w komisjach rozruchowych instalacji i obiektów technologicznych, - sprawdzania i zatwierdzenia do zapłaty rachunków i faktur za wykonane roboty, - sprawdzenie kompletności operatu powykonawczego, - wykonaniu czynności związanych z przygotowaniem zrealizowanej inwestycji do obioru, dokonaniem odbioru i przekazaniu Zamawiającemu stosownych dokumentów, - zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa budowlanego przez Wykonawcę robót, - prowadzenie z Wykonawcą robót odbiorów częściowych i końcowych, - stałe konsultacje i fachowe doradztwo dla Zamawiającego, - potwierdzenie faktyczne wykonanych robót, oraz usunięcia wad. 5. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzania postępu robót poprzez codzienną obecność na budowie w trakcie trwania robót, potwierdzoną podpisem na liście obecności znajdującej się w Urzędzie Gminy Bierawa (inspektorzy branży drogowej i elektrycznej muszą być obecni w trakcie prowadzenia robót zgodnie z ich branżami).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jerzy Surkont WAJSIG, ul. Piotra Skargi 12/2, 47-224 Kędzierzyn - Koźle, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150445,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59901,00
  • Oferta z najniższą ceną: 29397,00 / Oferta z najwyższą ceną: 218940,00
  • Waluta: PLN.