Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia Remont dróg w miejscowości Lubieszów Powódź – kwiecień 2017
Ogłoszenie nr 500136365-N-2018 z dnia 15-06-2018 r.
Gmina Bierawa: Remont dróg w miejscowości Lubieszów Powódź – kwiecień 2017: 1) Remont drogi w m. Lubieszów „Niwiska” w km 0+000 - 1+235 Powódź – kwiecień 2017; 2) Remont drogi w m. Lubieszów „Od 9 -go Maja do Pogonicy” km 0+000 - 0+890 Powódź – kwiecień 2017; 3) Remont drogi w m. Lubieszów „Odrzańska” 0+000 - 0+435 Powódź – kwiecień 2017; 4) Remont drogi w m. Lubieszów „Do Odry 0+000 - 0+345 Powódź – kwiecień 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558347-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bierawa, Krajowy numer identyfikacyjny 531412935, ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa, woj. opolskie, państwo Polska, tel. +48774872266, e-mail inwestycje@bierawa.pl, faks +48774872262.
Adres strony internetowej (url): www.bierawa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg w miejscowości Lubieszów Powódź – kwiecień 2017: 1) Remont drogi w m. Lubieszów „Niwiska” w km 0+000 - 1+235 Powódź – kwiecień 2017; 2) Remont drogi w m. Lubieszów „Od 9 -go Maja do Pogonicy” km 0+000 - 0+890 Powódź – kwiecień 2017; 3) Remont drogi w m. Lubieszów „Odrzańska” 0+000 - 0+435 Powódź – kwiecień 2017; 4) Remont drogi w m. Lubieszów „Do Odry 0+000 - 0+345 Powódź – kwiecień 2017
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
IRZP.271.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest remont dróg w miejscowości Lubieszów Powódź – kwiecień 2017 tj: 1) Remont drogi w m. Lubieszów „Niwiska” w km 0+000 - 1+235 Powódź – kwiecień 2017; 2) Remont drogi w m. Lubieszów „Od 9 -go Maja do Pogonicy” km 0+000 - 0+890 Powódź – kwiecień 2017; 3) Remont drogi w m. Lubieszów „Odrzańska” 0+000 - 0+435 Powódź – kwiecień 2017; 4) Remont drogi w m. Lubieszów „Do Odry 0+000 - 0+345 Powódź – kwiecień 2017. 1. Zakres rzeczowy zadania obejmuje m.in.: a) roboty przygotowawcze i roboty ziemne - geodezyjne wytyczenie remontowanych dróg - rozebranie istniejącej nawierzchni i podbudowy - wykonanie koryta pod nowe warstwy konstrukcyjne jezdni b) roboty odwodnieniowe - droga tak jak dotychczas posiadać będzie odwodnienie powierzchniowe. c) Podbudowa Wykonanie dwuwarstwowej podbudowy z kruszywa łamanego, niesortowanego, układanej na warstwie odcinającej z piasku o grubości 10 cm. Dolna warstwa podbudowy – kruszywo łamane 0/63 mm grubości 20 cm Górna warstwa podbudowy – kruszywo łamane 0/31,5 mm grubości 10 cm d) nawierzchnia Nawierzchnię stanowić będzie dwuwarstwowa konstrukcja z betonu asfaltowego: - warstwa wiążąca układana na podbudowie z kruszywa kamiennego –AC16W grubości 5 cm - warstwa ścieralna układana na warstwie wiążącej – AC11S grubości 4 cm. Przed układaniem warstw bitumicznych, warstwy spodnie (ulegające zakryciu) należy skropić emulsja asfaltową w ilości: - podbudowa - 0,8 kg/ m2 - warstwa wiążąca - 0,5 kg/ m2 e) Roboty wykończeniowe naprawa poboczy (ścinka, uzupełnienie, plantowanie i zagęszczenie) f) Główne parametry geometryczne Długość: - droga w m. Lubieszów „Niwiska” w km 0+000 - 1+235 – 1235 mb, - droga w m. Lubieszów „Od 9 -go Maja do Pogonicy” km 0+000 - 0+890 – 890 mb, - droga w m. Lubieszów „Odrzańska” 0+000 - 0+435 – 435 mb, - droga w m. Lubieszów „Do Odry 0+000 - 0+345 – 345 mb Szerokość jezdni 3,5 m 2.Szczegółowe zasady i warunki realizacji zamówienia publicznego, warunki płatności, oraz warunki odbioru robót zawarte są we wzorze umowy. 3.Gwarancja co najmniej 36 miesięcy. 4.Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo m.in.: - kompleksową obsługę geodezyjną, - wykonanie dokumentacji powykonawczej, - organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy, - oznakowanie budowy, - odbiory z udziałem inwestora, - po zakończeniu robót doprowadzenie do należytego stanu i porządku teren budowy, - opracowanie planu BIOZ jeżeli będzie wymagany, - opracowanie przez Wykonawcę projektu organizacji ruchu na drogach gminnych i jego uzgodnienie jeżeli będzie wymagane, Szczegółowy zakres robót precyzuje projekt budowlany oraz STWIORB stanowiące załączniki do SIWZ. Przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy ułatwiający Wykonawcy wyliczenie ceny ofertowej przedmiotu zamówienia. Wszędzie tam gdzie w dokumentacji tj. w projekcie, przedmiarze robót, STWIORB występuje konkretny producent materiału, zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów innego producenta pod warunkiem, że spełniają one wymagania oraz zapewniają parametry nie gorsze niż określone w dokumentacji tj. w projekcie, przedmiarze robót, STWIORB. W przypadku ujęcia przez wykonawcę w ofercie, a następnie zastosowania innych materiałów niż podane w dokumentacji tj. w projekcie, przedmiarze robót, STWIORB wykonawca obowiązany jest wykazać, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego poprzez złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV: 45233223-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2018 Wartość bez VAT 2027135.53 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: P.U.H. DOMAX Arkadiusz Mika tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1956810.47 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Zadanie współfinansowane ze środków Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji - usuwanie skutków klęsk żywiołowych. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.