- Menu przedmiotowe
- OGŁOSZENIA
- Przetargi
Ogłoszenie o wyborze oferty Wymiana źródeł ciepła (pompy ciepła) oraz stolarki okiennej w Szkole Podstawowej w Solarni
IRZP.271.13.2020 Bierawa, 03.02.2021 r.
wg rozdzielnika
Gmina Bierawa informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Wymiana źródeł ciepła (pompy ciepła) oraz stolarki okiennej w Szkole Podstawowej w Solarni, przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, została wybrana oferta firmy dla następujących części:
1) Część 1 zamówienia Pompy ciepła.
Energetyka Solarna ENSOL Sp. z o.o.
ul. Piaskowa 11
47-400 Racibórz
Oferowana cena brutto wykonania całości zamówienia wynosi: 655 099,23 zł.
Okres gwarancji: 60 miesięcy
Uzasadnienie wyboru oferty:
Wykonawca otrzymał największą liczbę punktów – 100 pkt w kryterium cena (60 pkt), oraz okres gwarancji (40 pkt) i jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wykaz, ocena i porównanie złożonych ofert:
LP |
WYKONAWCA |
Cena w zł (60 %) |
Okres gwarancji (40 %) |
Ocena (łączna ilość punktów) |
1
|
K&K Kapica Karpiak Technika Grzewcza i Sanitarna ul. Szkolna 46 44-200 Rybnik |
57,89 |
40 |
97,89 |
2 |
ENERGETYKA SOLARNA ENSOL Sp. z o.o. ul. Piaskowa 11 47-400 Racibórz |
60 |
40 |
100 |
Jednocześnie działając zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu, w którym zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp w pierwszej kolejności dokonano oceny ofert, a następnie zbadano czy wykonawca, którego oferta oceniona została jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:
- nie wykluczono żadnego Wykonawcy,
- nie odrzucono żadnych ofert.
Na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, zawarcie umowy może nastąpić w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.
2) Część 2 zamówienia Stolarka okienna:
Przedsiębiorstwo Budowlano Remontowe
„BUDREM” Sp. z o.o.
ul. Witosa 80
25-561 Kielce
Oferowana cena brutto wykonania całości zamówienia wynosi: 280 278,13 zł.
Okres gwarancji: 60 miesięcy
Uzasadnienie wyboru oferty:
Wykonawca otrzymał największą liczbę punktów – 100 pkt w kryterium cena (60 pkt), oraz okres gwarancji (40 pkt) i jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wykaz, ocena i porównanie złożonych ofert:
LP |
WYKONAWCA |
Cena w zł (60 %) |
Okres gwarancji (40 %) |
Ocena (łączna ilość punktów) |
1
|
Przedsiębiorstwo Budowlano Remontowe „BUDREM” Sp. z o.o. ul. Witosa 80 25-561 Kielce |
60 |
40 |
100 |
2 |
F.P.H.U. Progress Marek Adamczyk ul. Wrocławska 21 44-100 Gliwice |
26,29 |
40 |
66,29 |
3 |
Lubelskie Centrum Okien Urszula Opydo ul. Bursaki 18 20-150 Lublin |
27,24 |
0 |
27,24 |
4 |
GBINVESTA Sp. z o.o. ul. Energetyków 46 44-200 Rybnik |
45,88 |
40 |
85,88 |
5 |
Usługi Inżyniersko-Budowlane „BUDMISTRZ” Piotr Górski ul. Wolności 27 47-223 Stare Koźle |
0 |
0 |
Oferta odrzucona |
Jednocześnie działając zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu odrzucono ofertę następującego Wykonawcy:
Usługi Inżyniersko-Budowlane „BUDMISTRZ” Piotr Górski
ul. Wolności 27
47-223 Stare Koźle
Uzasadnienie odrzucenia oferty
Wykonawca tj. firma Usługi Inżyniersko-Budowlane „BUDMISTRZ” Piotr Górski, ul. Wolności 27, 47-223 Stare Koźle w dniu 15.01.2021 r. złożył ofertę w przedmiotowym postępowaniu przetargowym. Zgodnie z warunkami zapisanymi w siwz Wykonawca był zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, który został ostatecznie zakreślony na dzień 15.01.2021 godzina 11:00. Jednocześnie Zamawiający zaznaczył, iż wadium wnoszone w pieniądzu, Wykonawcy powinni wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, a wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Z analizy dokumentacji księgowej Zamawiającego wynika, że Wykonawca tj. firma Usługi Inżyniersko-Budowlane „BUDMISTRZ” Piotr Górski wniósł wadium po upływie terminu składania ofert.
W związku z powyższym zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
Na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, zawarcie umowy może nastąpić w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.